Vårkänslor!

Vilket underbart väder det har varit idag, jag känner verkligen livet i mig!
Dagen började med att jag vaknade upp i min pojkväns trygga famn eller var det verkligen lika mysigt som det låter? Min pojkvän är nämligen bäst i att snooza sina alarm, jag kan verkligen bli helt galen på folk som snoozar! Jag steg iaf upp med en gång och fixade o trixade efter en halvtimmes snoozande från undervåningen dök även han också upp. Direkt satte vi oss i bilen till Sats i märsta och började dagen med träning. Sedan hem och efter en lång varm dusch o yoghurt kände jag mig som helt ny människa! Haha vad lite vatten kan göra?! Dagen spenderade hemma i soffan med en bok.

Är helt inne i andra boken nu "När jag hör din röst" av den kända Twilight serien och jag är helt fast. Har verkligen blivit en liten bokmal det senaste året. Har aldrig förstått vitsen med att läsa böcker faktist. Har aldrig varit intresserad och lärarna i skolan tvingade mig bokstavligen att läsa. Då var det en bok det handlade om en jäkla bok per år, som jag till och med fick välja själv?! Haha så trött man kan bli på sig själv :) !

På eftermiddagen åkte jag hem till mitt andra hem i Huddinge. Träffade Ellan på en promenad i eftermiddagssolen så mysigt att prata och utbyta tankar med henne. Nu ska jag lägga mig i soffan och vara sällskap till mamma, kanske läsa lite och sen vid elva kommer hjärtat och hämtar mig! Imorgon väntas powewalk innan frukost, jag har önskat mig sol till imorgon också! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0