har nog världens finaste pojkvän.

Hallå i stugan!
Har precis kommit hem till Huddinge, har plockat upp min väska och kommit på plats. Det är verkligen sjukt jobbigt att leva i en väska och alltid tänka en dag framåt på vad man vill ha på sig i klädväg, vilka skor... ja vad blir det för väder? vad vill jag hitta på? Är verkligen glad åt att mina föräldrar har det bra tillsamans. Hade nog aldrig kunna vänja mig vid att flytta mig fram och tillbaka vecka hit och vecka dit.

Jag och Johan var iväg till Väsby Centrum vid lunch tid för att kika lite i en affär han har fått presentkort hos för ett bra tag sen. Han var väll kanske inte jätte nöjd med utbudet av just den klädkedjan men han plockade på sig lite nödvändigheter och även lilla jag fick mig en liten present. Hittade ett par mörkblåa tajts som kan vara kul att matcha till alla mina svarta klädesplagg. Vi får se. Mina är dom iaf! :D 
Även en sväng in på MQ för att peka ut vad jag önskar mig i födelsedagspresent! Där fann jag jackan jag hittade i Huddinge. Så sjukt snygg! Ingen lyckligare än jag Johan tar den och går med den till kassan! Jag har ju verkligen världens finaste pojkvän. Har så svårt att verkligen visa hur mycket jag uppskattar gåvor. Säga tack tusen gånger med en miljon pussar känns liksom inte tillräckligt? Några bra förslag på hur man visar att man verkligen uppskattar en person?

Väl hemma igen lagade jag en exemplarisk middag till min kära man iaf, köttfärssås med spagetti som stod högst på önskelistan! 

Skall strax be lite snällt till min pappa om han har lust att fixa en skruv i min vägg så att jag kan få hänga upp min tavla jag köpte på Ikea förra måndagen. Framkallade en massa foton förra veckan och vill ha några specifika upp på väggen. Vi får se hur det går.. Ni som tror att jag är sjukt inteligens befriad som inte kan spika upp en spik själv skall veta att mitt rumt består av en gipsvägg och resten betong så därför måste det borras o proppas och allt vad det är!

Kvällen är iaf spikad. Jag ska såklart sitta bänkad framför premiären av Anna Anka söker assistent!
Inatt blir det att sova själv.. Ser inte fram mot det.. Imorgon ska jag passa lill Ebba medans mamma Terese ska få ryggen knäckt ;)

Varma kramar!

Och Johan om du läser detta! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0