God eftermiddag!

Har varit otroligt effektiv idag. Hunnit med att städa, tvättat en veckas smutstvätt och bakat till imorgon!! Hade tänkt mig en slapp dag i soffan med en bok men dagen började med att jag smällde i tårna något så fruktansvärt hårt i en av mina jäkla väskor som har legat på golvet sen i onsdags med massor av smutstvätt i. Då fick jag helt enkelt nog och tog tag i allt som står på min tråklista. Ikväll ska jag premiär jobba på Vindhem igen, första gången i år den är öppen för privatpersoner så det är bara att komma o frossa! Igår spenderade jag dagen med Terese och lill Ebbis i stan. Härligt att äntligen kunna använda skinnjacka igen! Hade ju inte träffat plutten på nästan tre veckor, herregud vad hon har blivit stor. Nu måste jag springa upp till torktumlaren och sen vidare till bussen! Hoppas ni får en trevlig fredagskväll alla där ute! Titta på solsidan, jag missar ju det idag buhu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0