Vem fyller år imorgon?



Nu är det snart precis ett år sedan sen fotot togs när jag firade min 19 års dag lite i förskott. Precis kommit hem efter två veckors resande i både norra och södra Norge. Dagen efter på min riktiga födelsedag skulle nämligen min studentskiva äga rum och bara någon vecka efter det så var det äntligen den undebara mösspåtagningen!
Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker tillbaka på April månad för ett år sedan.

Imorgon är det iaf dags igen, denna gång med att fylla 20 hela år! F*n vad tiden springer iväg! Med detta så öppnas systembolagets dörrar för mig och lagliga utgångar i Oslo eftersom man måste vara 20 hela år där! :D
Imorgon ska jag bara ha det jätte bra, inget jobb, ingen stress. Ska åka ner till Huddinge och träffa mina fina tjejjer och luncha, ha min systemet debut och hem och laga oxfilé till middag. Tänkte korka upp min fina Moët flaska också! På fredag ska jag firas med familj och släkt med smörgåstårta och mousserande, på lördag ska jag först till make up store på en liten make och sedan hem och förbereda middagen som jag ska ha med alla mina fina vänner! Efter god mat och massa dryck ska vi ut och göra staden osäker! Kommer att bli en fantastisk vecka!
Pusss på er!


20 april 2009, studentskiva och födelsedag

Kommentarer
Postat av: Malin

Yey! tiden går så fort..

Hoppas du får en riktigt bra dag imorgon!!

<3

2010-04-19 @ 21:06:56
URL: http://zelleri.blogg.se/
Postat av: Grillisssssss!!

Åh den där bilden minns jag när den togs! Känns sjukt länge sen men ändå inte :P



Hoppas det går bra för dig i Falun schnygging! ;D

2010-04-28 @ 00:20:46
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0