utslagen hjälte

Det har varit en låång låång dag idag! Herre gud så trött jag är, kan knappt hålla ögonen öppna.
När jag kom fram imorse blev ja hämtad på stationen med två andra stockholmstjejjer. Vi fick skriva lite papper och få ut nycklarna till våra rum. Efter att jag gjort mig lite hemmastadd gick jag ner till körskolan där jag fick träffa lite körlärare och sen lite koder till datorerna som jag ska plugga på. Var nere i stan en stund och handlade mat med dom andra tjejjorna. Vid 13,30 körde jag min första lektion men Åke som kommer att vara min körlärare under hela vistelsen här. En riktigt skön prick, och glad blev jag såklart när jag fick mycket beröm om min mjuka och behagliga körsätt! Så härlig start så det är inte sant ! :) Efter körningen tog jag det lugnt en stund och vid 17 igen så gick vi på en teorilektion. Efter lektionen åt jag en god laxpaj till middag och sen har jag tillbringat resten av tiden framför körkortsboken. Imorgon börjar dagen med riskutbilldning nr 1 och sedan ska jag plugga och sen har jag min körlektion vid 15:45.

Nu svider mina ögon, så nu ska jag sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0