för jaaag älskar vår!

Godmorgon!

Kom precis in från en skön joggingtur i morgonsolen.. Har pratat lite med mamma medans jag åt en leverpastejsmörgås. Hon ska strax iväg till Stockholms mässan med sin lilla tvillingsyster. Själv ska jag först hoppa in i duschen och sen lägga mig i en solstol på altanen med en bok. Vid 12 ska jag möta upp min gulliga Alexandra och vi ska på jakt efter skooor! Sen bär det nog av hem till henne och pyssla lite med mitt hår hoppas jag! hihi
Blir nog även en promenad runt Långsjön om vädret håller i sig... :)

Blev inga påskkort uppladdade igår, slänger upp dom ikväll istället

På med solglajjorna och ha en skön dag ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0