Vinterkaos

Det har varit väldigt tyst från min sida kan man minst sagt säga!
Julborden är i fulla ös på jobbet, har jobbat varje dag sen den 2.a och har bara tre ynka pass kvar därav ett dubbelpass! Så på söndag morgon är jag en ledig människa! Nästa vecka är fullt planerad, jag ska hjälpa mamma med all julmat, julpynt, klä granen och handla dom sista få julklapparna. På lördagkväll efter sista arbetspasset är avklarat ska hela arbetsgänget samlas upp på båten och ha den årliga bartömningen! Allt ska väck eftersom båten står stilla nu fram till mars. Jag har även bjudit in våra vakter så det blir nog ett jäkla drag! :)
Känner mig väldigt stolt över mina julklappsinköp, eftersom det alltid är jag som springer runt som en yr höna helst samma dag som julafton och inte vet vad jag ska köpa. Nu sitter jag och laddar om här framför datorn, har precis varit ute med lilla Zita på en promenad i vinterstormen.  Ska strax gå ner och göra ordning mig och sen röra mig mot centrum och införskaffa en födelsedagspresent till Pappa&Moa som nämligen fyller år imorgon! :)
Ha en trevlig dag i vinterrusket!! Kramar


Dagens vinterpromenad

En vecka innan

Lilla Hilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0